- Angličtina 1.1 (26)
- Angličtina 1.3 (27)
- Další vzdělávání (3)
- ICT nás baví (2)
- Kvalita (29)
- Plasty (37)
- Praxe (11)
- Agentura praxí (8)
- Z OPSky (10)
Anotace: Kurz zaměřen na pochopení komunikačních typologií a charakteristik v komunikaci a to jak v oblasti životní, tak i pracovní. Účastníci kurzu získají informace z oblasti transakční analýzy, díky které pochopí řadu zákonitostí týkající se komunikace. K dispozici budou mít i osobnostní test, který z transakční analýzy vychází. Kurz je veden prakticky, propojený s nácvikem simulovaných situací a pomocí psychologických her. Účastníci dostanou zpětnou vazbu jak od lektora, tak od ostatních účastníků kurzu.
Anotace: Kurz vede účastníky k pochopení asertivních práv a povinností při komunikaci. V rámci kurzu se účastníci seznámí s asertivními technikami a jejich využitím. Praktické vedení kurzu je doplňováno nácvikem asertivních technik v rámci simulovaných situací, které vycházejí z každodenních pracovních situací účastníků kurzu. Techniky jsou zaměřeny na komunikaci nadřízený-podřízený.
Anotace: Mnohem lepší než konflikty řešit, je jim předcházet. Proto hlavní zaměření v rámci kurzu je předcházení konfliktům. Účastníci se seznámí a naučí prakticky zpracovávat negativní psychologické hry, které nám konflikt způsobují (za pomoci Karpmannova dramatického trojúhelníku). Současně zjistí, jak sami v různých konfliktech reagují a jaké efektivní reakce by u sebe mohli najít. Kromě této praktické části se účastníci seznámí s fázemi konfliktu a možnostmi řešení v jejich jednotlivých fázích.
Anotace: Úspěšnou prezentaci lze zaručit skrze dobré téma, správnou strukturu, volbu vhodných argumentů a projev prezentujícího. Kurz jedinečný svojí povahou, protože účastníci kromě teoretického vymezení prezentace, volby vhodných argumentů k přesvědčení naprosté většiny posluchačů budou mít možnost osobní konzultace s klinickou logopedkou, individuálně poradí v oblastech dechu, hlasu a hlasového projevu, dále v oblasti práce s trémou. Účastníci v průběhu kurzu odprezentují řadu témat a kromě zpětné vazby od lektorů a účastníků kurzu budou mít k dispozici zpětnou vazbu pomocí videonahrávky.
Anotace: Praktický nácvik rétorických schopností na základě praktických ukázek a videotréninku.
Anotace: Kurz seznamuje účastníky se základními manažerskými schopnostmi v oblasti plánování, organizování, řízení a kontrolování. Propojeno případovými studiemi a praktickým tréninkem.
Anotace: Cílem kurzu je pomoci identifikovat typologii zákazníka a stanovit optimální obchodní strategii vůči němu. Kurz seznamuje s psychologií osobnosti a s pochopením verbálního, paralingvistického a neverbálního projevu. Trénink pozitivního prodeje. V rámci praktické části se naučí obchodní finty nejen pro navázání kontaktu, ale i pro dlouhodobé budování obchodních vztahů.
Anotace: Motivace pracovního výkonu vychází z filozofie firmy, proto tento kurz je speciálně šit na míru každé firmě. Management společnosti má jistou představu o tom, jak motivovat pracovníky, proto kurz vychází především z jejich představ. Kromě toho se účastníci seznámí s jednotlivými motivačními teoriemi a jejich praktickým využitím v praxi, možnostech motivování a rizicích manipulování. V průběhu kurzu jsou využívány koncepty z transakční analýzy – injunctions and drivers, které odhalují jisté motivy v práci.
Anotace: Kurz představuje strategický systém hodnocení pracovního výkonu. Psychologické aspekty hodnotících pohovorů a další techniky hodnocení pracovního výkonu (hodnocení na základě cílů, kriteriální hodnocení, 360° zpětná vazba). Účastníci se v rámci praktické části naučí efektivní způsob vedení hodnotících pohovorů a využívání koučovacích technik pro hodnocení pracovního výkonu.
Anotace: Cílem kurzu je naučit prakticky používat analýzy pro rozhodování (GAP analýza, PEST analýza, SWOT analýza, analýza skrze mind maps a další).
Anotace: Cílem kurzu je pochopení zákonitostí týmové spolupráce na základě indoor aktivit. Znalost týmových rolí a jejich specifik.
Kontaktní osoba pro tuto oblast: Ing. Zbyněk Sušil
zbynek.susil@kcdpv.cz
+420 737 860 711