- Angličtina 1.1 (26)
- Angličtina 1.3 (27)
- Další vzdělávání (3)
- ICT nás baví (2)
- Kvalita (29)
- Plasty (37)
- Praxe (11)
- Agentura praxí (8)
- Z OPSky (10)
V rámci této vstupní aktivity bude realizováno celokrajské elektronické testování žáků základních a středních škol (počítačem podporované testování). Testování bude realizováno ve 3., 5., 7. a 9. ročníku základních škol a 1. a 3. ročníku středních škol. Zapojené školy obdrží srovnání výsledků žáků v celokrajském měřítku a to v předmětech – český jazyk, matematika, cizí jazyk (anglický nebo německý) a přírodovědný základ. Výsledky testování nebudou zveřejněny, jedná se o výsledky pouze pro testované.
Dále v rámci této aktivity bude školám nabídnuta možnost využít souboru psychodiagnostických nástrojů. Prvním z nástrojů je “Test pozornosti D2“, který umožňuje posouzení individuálního výkonu pozornosti a koncentrace žáka. Druhým nástrojem je tzv. “Škála PHCSCS-2“. Jedná se o metodu, která posuzuje sebepojetí a rychle identifikuje jedince, kteří vyžadují další diagnostiku a léčbu nebo péči. Třetím a posledním nástrojem je “Pěti-faktorový osobnostní inventář pro děti“, který platí za účinnou metodu pro identifikaci, posouzení a popis sociálního přizpůsobení a školního výkonu u dětí a adolescentů. Poslední dvě zmiňované metody jsou přejaty ze zahraničí, v ČR dosud nebyly využívány.
Otestování minimálně 40 žáků každé školy v libovolných třídách.
Testování žáků metodou relativního přírůstku znalostí:
Psychodiagnostické metody:
Ing. Michal Uhlař
telefon: 737 129 976
e-mail: michal.uhlar@osu.cz